koihuis

Vragen? Neem contact op met onze klantenservice.

Mogelijk dat het antwoord op jouw vraag is terug te vinden bij onze veelgestelde vragen. Mocht dit niet het geval zijn dan staat onze klantenservice voor je klaar!

openingstijden

Mail ons, We zijn bereikbaar! je kunt ons 24/7 mailen.

Hoewel we op werkdagen telefonisch van 10:00-17:00 bereikbaar zijn, adviseren we je om ons te mailen voor een snellere en efficiëntere service.

FAQ

Vindt hier de antwoorden op de meest voorkomende vragen over producten, diensten en ons bedrijf.

koihuis, wie, wat en waar?

Wij zijn Koihuis.nl, gevestigd aan de Oosteinderweg 213, 1432 AS in Aalsmeer. We zijn zowel telefonisch als via WhatsApp bereikbaar via 06 3922 0755 op werkdagen van 10.00-17.00 en via klantenservice@koihuis.nl. Onze KvK-nummer is 34242648 en Btw-identificatienummer: NL815353157B01

Hoe kan ik inloggen in mijn account?

Inloggen in je persoonlijke omgeving kan via het icoontje "login" rechts boven in, via de button "mijn account" helemaal onderaan de website, of via deze link. In jouw account kan je jouw informatie wijzigen, voorkeuren instellen, bestellingen bekijken en je gespaarde punten bekijken.

Wat is de verwachte levertijd?
Wij verzenden met DPD voor €6,25 en vanaf €75 verzenden wij jouw bestelling gratis. De levering zal plaatsvinden binnen 3 tot 5 dagen na de bestelling en na ontvangst betaling. Producten > 1,75m worden met een transportdienst geleverd voor €27,50 per bestelling.
Verzenden jullie ook naar Buitenland?

Wij verzenden ook naar het buitenland. Voor verzenden naar een adres in het buitenland wordt een bijdrage in de verzendkosten in rekening gebracht. Alle kosten worden automatisch in de shop berekend tijdens het bestellen.

Kan ik iets retourneren?
Wil je een product retourneren, vul voor verzenden eerst het retourformulier in! Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst goederen. De verzendkosten zijn voor jou. Retour in originele staat en verpakking. Terugbetaling binnen 5 werkdagen na ontvangst en verwerking van retour.
Waar kan ik terecht met een klacht?

Heb je onverhoopt een klacht volg dan de klachten procedure op zoals die in onze algemene voorwaarden staat. Meld de klacht schriftelijk of per mail binnen 7 dagen aan klantenservice@koihuis.nl, binnen 14 dagen krijg je dan een reactie. We doen er natuurlijk alles aan om klachten te voorkomen.

Wat is jullie Privacybeleid?

De bescherming van uw persoonsgegevens nemen we uiteraard serieus. Hoe we met uw gegevens omgaan is vastgesteld volgens de privacywetgeving, de Algemene verordening persoonsgegevens (AVG). Ons privacybeleid is hier te vinden.

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden zijn hier te vinden en in te zien of te downloaden. Zijn er vragen aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn op werkdagen bereikbaar van 10:00-17:00 en altijd via klantenservice@koihuis.nl.

Contact us NOW by email

We will answer in 48h or less. Thank you.

    onze sites

    bezoek ook onze andere sites

    altijd up-to-date

    schrijf je in voor de nieuwsbrief